sâmbătă, 27 iunie 2009

Tort cu ciocolata si nuca de cocos

Acest tortulet este o inventie de a mea,:))...partiala de fapt,pt ca blatul este cel de pe blogul lui Miha,de la Amandina si de la mai multe prajiturele/torturi(la care eu insa nu am pus cacao),multumesc draga mea...foarte bun si usor de facut....crema am facut din ce am avut prin casa:un plic budinca de cacao,nuca de cocos si cream cheese+gelatina...a iesit foarte gustos...l-am insiropat bine,bine si l-am ornat,de fapt asta era ideea,:))...neavand ce sa fac ieri in casa,ca ploua de rupea si nu puteam iesii in parc cu Robert,:))..am zis ia sa vad ce pot face din pasta de marshmallows pe care o aveam la frigider de saptamana trecuta....si asta am reusi,cateva floricele...coditele si frunzulitele nu le-am mai facut ca nu am mai avut pasta si nici culoare verde,:))...insa,dragele mele,cele care faceti trandafiri si alte floricele,va felicit din nou,pt ca mie mi s-a parut o munca extraordinara,o rabdare de fier,sa faceti asa minunatii!!!




Poza facuta de sus,:))...unde se vad micile neregularitati,:))



Si am pastrat si o feliuta pt voi,:)...cu mare placere!!!



Si asta este a mea,:))...mai de aproape,:))





4 comentarii: