duminică, 28 iunie 2009

"Jocul dorintelor"

"Jocul dorintelor" cum frumos la intitulat Claudia,l-am primit si eu de la Danelutza,o persoana tare draga mie,desi ne cunoastem doar virtual,o simt aproape si ma incanta prezenta ei pe forum si pe blog.Te pup dulce draga mea prietena si iti multumesc pt acest joc!



Cele 5 dorinte ale mele,hmm,ce greu este,am atatea dorinte:)...si trebuie sa aleg doar 5..sa vedem...


1. As vrea ca puiul meu scump Robert sa fie mereu sanatos,fericit sa nu cunoasca greutatile vietii si supararea.
2. As vrea ca oamenii sa fie mai buni,mai iubitori,sa nu mai fim asa de indiferenti la tot ce ne inconjoara.
3. As vrea sa pot ajuta mai mult pe cei bolnavi,pe copii in special,pe toti cei care se chinuie dintr-un motiv sau altul.
4. As vrea sa am familia langa mine,pe mama,pe tata,pe dragul meu frate,pe verii mei,pe unchi si matusi si apoi pe toti prietenii pe care i-am lasat in Ro si pe care nu o sa-i mai gasesc nicaieri in lumea asta.
5. As vrea multe,dar...cel mai mult as vrea sa fim sanatosi si fericiti,pentru ca viata asta e atat de scurta...as vrea sa traiesc impreuna cu sotul meu pana la 80 de ani si apoi sa murim amandoi deodata,:)...urasc singuratatea!!!

Si cele cateva dorinte materiale...heheheh...ce ciudat suna,:))

1. Imi doresc o casa a noastra pe care sa o putem cumpara cu banii jos,:)),cu curte mare si gradina,sa aiba loc Robert sa se joace,:)).
2. Imi doresc un job care sa-mi permita sa-mi petrec cat mai mult timp cu copilul meu scump.
3. Imi doresc ca financiar sa nu avem probleme niciodata,sa putem calatorii peste tot in lume.

Multe imi doresc,dar astea sunt cele mai importante sa zicem asa,:))...interesant joculetzul acesta...va propun si voua,tuturor din listuta mea de prieteni sa-l incercati!!!

6 comentarii:

  1. Foarte frumoase dorintele tale Mirelus,sa dea Dumnnezeu sa se implineasca tot ce iti doresti ptr familia ta si ptr lumea in care traim,te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fara dorinte si visuri, scopuri ar fi viata foarte trista. PS: Te rog mult sa treci duminica pe la mine sa ridici niste premii. o duminica placuta linga cei dragi. Cami

    RăspundețiȘtergere
  3. Claudia,te pup dulce si multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cami,merci mult de tot pt premii...am sa le ridic cu mare placere!
    Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  5. offff si aici a fost mai fast Cami si de la mine ai aceleasi premii iubita,o duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Clau,hihihi,a fost rapida tare Cami,:))..dar eu oricum iti multumesc si tie ca te-ai gandit la mine!
    Te pup tare de tot!

    RăspundețiȘtergere