luni, 1 iunie 2009

Cheese cake cu zmeura

Azi este 1 iunie,"Ziua copilului",La multi ani Robertelul meu drag si La multi ani pentru toti copilasii!!
M-am gandit sa fac ceva bun pentru puiul meu scump si cum stiu ca-i plac fructele si branza,:),am zis sa incerc un cheese cake...am facut reteta Gabrielei Cara,careia ii multumesc pentru idee,arata foarte bine si rapid de facut...asa ca m-am pus pe treaba,insa din pacate nu am gasit branza quark asa ca am ales sa fac din branza de vaci dulce si cream cheese cu frisca(o combinatie reusita).
A iesit o bunatate dar nu chiar ca un real cheese cake,:))...data viitoare am sa caut pana gasesc quark ca sunt foarte curioasa cum este la gust,:)

Asa arata tortul meu pt Ziua Copilului,:)



Feliuta mea,yamiiiiiii,:))

Si feliuta lui Robert,:))


V-il recomand cu incredere,racoros si bun!!!

4 comentarii:

  1. arata foarte bine, si eu caut quark... sper sa gasesc :D

    RăspundețiȘtergere
  2. super ti-a iesit, mirela!la multi ani lui robert pt. ieri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Diamond,mersic ca ai trecut pe la mine,:))..spor la cautat si gasit quark,:))
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alison,esti o scumpa!!
    La multi ani si pt puisorul tau si multi,multi pupici!!!

    RăspundețiȘtergere